10 Apr 2015

II - elife Treatment yang menipu serupa bangang

sambungan...

fyi, tajuk aku memang kasar. sebab aku benci diperbodohkan

pada malam yang aku nak balik tu pula. malam tu bukan Ros hantar. yang aku bengang dan sakit hatinya. kawan Ros yang hantar aku balik, aku tak kenal pun weh. kawan yang tak 2 3 jam mahupun sejam pun aku kenal . terus minta kawan laki dan perempuan tu hantar aku. Dari Hartamas ke Bangsar. dan tak ada apa-apa jadi pada aku . cuma you knowlah, pandai ambil pandai hantar balik. aku ni perempuan. and please respect

aku taknak publish kan gambar korang sekarang. mungkin next post.

balik pada janji Ros suruh aku teman dan join Bowling tu, khamis malam aku pergi lah. sampai awal dan tension kata start jam 8malam. padahal 9 10 malam mula. dan pada haritu aku pergi dengan kawan aku. aku suruh kawan aku hantar. sebab aku taknak perkara yang sama berulang.

aku ambil dalam jam 10 kot mula event tu. dan aku ingatkan dah mula jam 10 tu main. padahalkan , siap ada DANCE ! baruaaaa korang ni. Dance siot. korang ingat Salsa Dance? HAHA. aku rasa lebih teruk dari salsa. aku ni mana pandai menari weh. aku perati je perangai malaun-malaun tu semua. aku siap rakam. aku rakam pun nak tahu sebab apa ? sebab sebagai bukti yang dioarang ni memang hipokrit. yang tudung labuh, yang baju bawah dari punggung. yang comel. nampak sopan. tapi astagfirulahadazim. beria !bowling je kot ni  ! ini konon warm up ah. ohya ! Tournament Bowling ni buat di Nu central.

aku tak sangka yang aku boleh pergi tempat macam ni. sakit mata aku.sakit hati aku. lagi diorang tanya aku, tak menari ke? marilah kita menari sikit. ahh layan ah korang ! macam ni selama ni agaknya Ros kau dengan malaun kau buat event ni? hmm.
lepas selesai  3 buah lagu. baru nak mula  game. hmm. time tu aku tengok terkinja-kinja badut-badut Komuniti ni. terjerit terpekik.

memang kemain apa lagi aku ambil gambar diorang masing-masing. tunjuk bukti. boleh jadi viral ni. langkah selamatkan. HAHAHa. lepas tu aku duk perati Ijat pendek tu. tanya aku. isya ok? isya ok? ok pak hang ! nate ah.  buang masa. serius aku cakap . bukan aku sorang je yang blur. ramai yang mangsa sama dengan aku. diorang pun duk jawab , bowling apa ni siap ada dance dan terkinja tergedik. Allah.

majoriti ni semua bertudung. semua muka yang kena paksa. ahh shit. dan bowling habis. aku nak balik dah. nak keluar pintu bowling tu. pastu Ros bawa aku jumpa KAK CHA(ibu malaun) hahahah
dan aku dah agak dah ini mesti ada nak tiaww aku ni. Ibu malaun tu cakap lah. macam-mcam lah. suruh aku jadi agent lah. invoice ini lah. itu lah. puji Ros macam-macam lah. dan aku rasa Ros ni mangsa juga. cuma mangsa yang rela berkorban ikut buntut ibu malaun. sebab aku dapat tau dari kawan aku juga sampai nak pinjam dari kawan aku 12k untuk beli eLife treatment tu. ahahah

kau fikir senang? korang belajar senang kata nak pinjam duit yang dah berkerja. dah graduate. belum tentu berkerja.so macam mana korang nak cover hutang orang ? fikir jangan guna bibir.
so lepas ni. sorrylah. aku taknak ikut dajjal ajakan korang ok?

tyou Ros sebab kau bawa aku dan buka mata aku tentang kehidupan tamak dan menipu. at least aku kena dan berjaga-jaga. kawan tak kawan. lawan tetap lawan.
tak puas hati mai kita borak dan bincang, jangan cakap belakang serupa gampang ?!

sincerely,
your schoolmate

chauu !

2 comments:

  1. Aq pena gak tekena baru2 nie dlm bln 7. Sumpah fobia. Aq da baya 1/4 duit time konon pangkat JA. Bile aq seda aq pakse kwn aq refund blek buat not include 2++ voucher bodoh mahal nak mampsss tu...saba jelah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaaa. jahat betulkan kekawan kita ni. hasutan dia perhhhh. bikin tergoda.

      Delete

Blowing In The Wind Pink And Green Flower