14 May 2014

tiring

hi petang uols. hari ini cuaca di Bangsar sangatlah menakutkan. Hujan tak cuma kilat je sambar menyambar. Allah. bukan hari ini nak aku cerita tetapi nak cerita fasal semalam.

semalam pergi Klang satg. jumpa mak.rindu setia nyawa. alahai.
.lepas balik dari Klang terus ke Jalan Tar. untuk cari baju untuk nikah abang tak lama lagi.

soo cari punya cari. akhirnya kami ambil keputusan terus sahaja ke Jakel. 


ini baju untuk aku dan kakak akan pakai.. sedondon dengan dia. kain tu kain songket.nama kain songket tu kan.kain songket Che Ta. Kelasss kau Ta. ok, btw songket tu semeter tak silap aku rm62. untuk baju tu pulak semeter dalam rm22 kot. puas hati cuma belum tempah lagi.  

kalau korang nak cari baju untuk raya better pergi ke Jakel . banyak pilihan. dan cantik-cantik. ok.kebiasanya Jakel akan buat Happy Hours untuk customer dia. dorang akan bagi masa dalam 10min untuk korang pilih kain pasang di rak yang terpilih sahaja untuk dijual.. dorang nak clear kan stock. as usual, kain yang dorang nak lelong tu kain yang jarang jugalah orang nak beli. itu tekaan aku je lah kan.. lepas tu dorang akan bagi penurunan harga. . contohnya , dari harga asal rm400 . dorang akan turun sehingga rm100, rm90. haa macam tu lah kot.. tapi time 'Happy Hours' tu berlangsung. korang jangan pulak nak pelik. makcik2, kakak2. semua akan berlari nak ke rak tu. yelah ! murah gila kot. macam lebah

 itu anak keling mana entah.dah la tak reti senyum. malas nak ngaku anak saudara* hihi
menyemak nak ikut
belakang anak buah aku tu lah kain songket .. memang cantik. kain lembut. memang berbaloi


aku kalau bak mencari kain memang aku akan lari jejauh, aku tak minat lah duk termenung mana nak cari baju.  mana sesuai dan so on lah. tanya pendapat aku memang aku akan kata TAK LAWA

tapi yang kakak pegang yang atas tu .yang tu je yang aku kata OK sebab warna Songket tu memang cantik



lepas pergi cari kain pasang di Jakel. kami kami cab dan terus menuju ke Sungai wang. Cuci mata. tu memang rasa penat sangat berjalan. tapi satu pun baju or barang kitaorang tak berkenan. tak cantik. dan bukan menarik pada kami lah. setelah 4jam duduk dalam kompleks tu. baru kitaorang bla untuk makan. 
makan sampai muntah. k bai





No comments:

Post a Comment

Blowing In The Wind Pink And Green Flower