9 May 2014

korean site

sekarang jam menunjukkan jam 02:04 a.m.  
sementara menunggu email dari Uitm result
let me give an information to uolls

sekarang al maklum sahaja fonomena k-pop
so aku nak bagitahu wedsite yang bajet good good untuk big fan of k-pop
actually aku tak minat gila k-pop of course. sebab muka dorang semua ala ala sama. aku lebih prefer layan hindustani sebab lagi syiook tarian dia. hehe

ok first wedsite ni
kalau tak silap aku wedsite ni tak payah kita register pun.
aku layan Runningman juga tapi tak ada lah gila fanantik kan. 
oh ya! btw kan. sementara cuti semester ni aku ada layan cerita Emergency Couple.
Song Jihyo dari Runningman ada berlakon.tu sebab aku layan. dalam drama EC ni pun ada Gary berlakon tapi extra aja lah. HAHA! 
cerita dia syiok lah juga kot. tapi aku rasa bosan juga.banyak scene yang aku skip,. iyalah! ada scene yang bukan ada Jihyo. so gunalah kuasa vito untuk skip.

ok. back to our topic


ini link dia , Dramaload  

semua drama korang nak tengok boleh search di box atas tu if i'm not wrong  lah
wedsite dia tak ada lah lembab gila. easy lah untuk korang download. yang terbaharu sampailah yang lama pun ada kot dalam ni. serius korang tak akan menyesal.  kalau kita nak tengok free hidup-hidup korang boleh ambil yang biasa je,jangan pulak ambil yang members. memang kena bayarlahhh. jangan tamak. so chill relax and peace. ambil yang biasa je k.

and last one



yang ini korang nak tengok agak lecehlah sebab dia kena register and loading bapak lama gila. tengok gambar di atas pun dah tahu lembabkan .haaa so apa lagi.
kalau korang nak tahu, wedsite ni dulu first lah aku layan. tapi bengang asyik loading je. tapi setelah aku geledah pakcik Google. aku dapat hasilnya. 
aku sarankan ambil lah yang DRAMALOAD tadi.
lagipun wedsite ni takda pun untuk download.
dan takda Runningman korang tu
drama dan filem lelama je pun. tapi kan dia ada Music Bank yang lelama
boleh lah untuk siapa suka sangat layan lagu k-pop hak tuihh tu

\ ok, selamat /


No comments:

Post a Comment

Blowing In The Wind Pink And Green Flower